o nas

O nas

Jesteśmy tu po to aby zmierzyć się z organizacją Twojego eventu – Twojej przygody.

Swoją przygodę rozpoczęliśmy już dawno temu. Zdobywaliśmy doświadczenie, realizowaliśmy imprezy sportowe i kulturalne, organizowaliśmy wyjazdy integracyjne. Pracowaliśmy dla firm gigantów, mniejszych podzespołów, a także osób prywatnych. Mamy doświadczenie w realizacji wydarzeń dla osób dorosłych i dzieci, zarówno z kraju jak i tych z poza granic Polski. Organizowaliśmy, realizowaliśmy i planowaliśmy, uczyliśmy się… i wreszcie doszliśmy do wniosku, że czas stanąć na własne nogi.

Oto jesteśmy – E & A.

Pełni zapału i chętni do współpracy. Nie boimy się żadnych wyzwań, odpowiemy na każde zapytanie oraz podejmiemy się organizacji najdziwniejszych i najtrudniejszych pomysłów.

Zapraszamy!

Tomasz

Człowiek orkiestra. Niesamowicie sprawny i skromny. Jakiej aktywności się nie podejmie, to osiąga w niej mistrzowski poziom. Ponadto… ma tysiąc pomysłów na minutę, niespożyte pokłady energii i nieustanną chęć do pracy.

Ukończył studia magisterskie na kierunku Organizator Zajęć Outdoor na wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Jest czynnym instruktorem snowboardu, badmintona, oraz indoor cycling.

Organizacja eventów to jego żywioł. Posiada ogromne doświadczenie zarówno w pracy z dorosłymi jak i z dziećmi, które zdobywał jako wychowawca, opiekun i instruktor. Jest urodzonym wodzirejem i nie straszny mu montaż sprzętów nagłaśniających. Realizacja wyjazdów  to jego ulubiona działka. Może spełnić się wówczas w każdej ze swych ról.

Katarzyna

Wieczna optymistka, entuzjasta aktywnego spędzania czasu i zdobywania nowych umiejętności. Uwielbia podróże, jazdę na rowerze i wstawać przed wschodem słońca.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku Zarządzanie Strategiczne na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz studia magisterskie na kierunku Organizator Zajęć Outdoor na wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Jest czynnym instruktorem pływania.

Organizacja gier terenowych z elementami teambuildingu w wymagających warunkach, wyjątkowych okolicznościach oraz scenerii to wyzwania, których podejmuje się z największym entuzjazmem. Doświadczenie w organizacji eventów zdobywała latami, a praca z wymagającymi klientami należy do jej ulubionych obowiązków.

Adam

Rozważny i ostrożny w podejmowaniu decyzji a jednocześnie pozytywnie nastawiony do świata. Buduje wokół siebie aurę dobrego nastroju, którym zaraża otoczenie. Nieustannie łączy swoje pasje z życiem zawodowym – podróżując i uprawiając sporty.

Ukończył studia magisterskie na kierunku Menedżer Sportu na wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Jest czynnym przewodnikiem na skuterach śnieżnych w Laponii.

To specjalista od organizacji wypraw incentive. Organizator wyjazdów niezwykłych – zawsze z wyjątkowymi atrakcjami takimi jak polowanie na zorzę polarną, rajdy skuterami śnieżnymi, łapanie fal na surfingu, czy rejsy jachtami. Jego doświadczenie w tej dziedzinie umożliwia zorganizowanie każdej podróży. Zdolność komunikacji, otwartość oraz perfekcjonizm, który jest obecny w każdej jego realizacji sprawiają, że wszystkie wyprawy są po prostu nadzwyczajne.

Możemy pochwalić się współpracą przy następujących imprezach: